روزهایی که گذشت+روزهای عشقی(94/1/23.26)+(94/2/2)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 283136
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 11:12 :: نويسنده : فافا

جینگیل پینگیلای ولنتاینم و لباس خوشگلم دقت کنید همسری قلب کاغذ کادو رو با قلبای ساک ست کرده بخاطر همینم ساک بزرگ خریده خانومش قربون سلیقش بره 

خاطرات عاشقانه من و نفسیم

خاله کفش دوزک گلمو پر ندید بره همسری به زور برام گرفتتش

کاغذ رنگی سیاه قرمز داخل ساک که همچنان با کارت تبریک....ست بود کلا همسری باسلیقس از انتخاب همسرشون عایا مشخص نیست

متن داخل کارت ولنتاین همسری

شمع لبی شکل شکلات...... تقدیم به نفسی

سایز پیراهن عوض کردیم معلوم نیست این الان تن چه کسی است

ظرف های ترشی البته خالی مامان2همسری میگفت نده نمیخوایم اما من گفتم نمیشه که هر سال ظرف بخرید سال دیگه تو همین ظرف ها بدید پرو هم نیستن اصنم فقط عاشق ترشی های مامانم همین

و اینم پاسخ من برای خالی نبودن عریضهچیکن استرگانف

کیک پرتغالی کاملا خونگی

پرتغال در مرحله تهیه کیک

لازم به ذکر بگم کیک پرتغالی چیکن برای بار اول بود که درست میکردم

ژله سه طبقه در جهت ویار نفسیم

دَلال و الوهای سفارشی من

باتری دوربینم تموم شد عکس کتیبه عشق تو پست بعدی میزارم فعلا بابای


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:53---15 ارديبهشت 1394
وااااای فافا آلوهاتو دیدم یهو دهنم آب افتاد چه رنگیم دارن
به به چه کادوهایی مبارکه جفتتون باشه
پیرهن خیلی قشنگی هم انتخاب کردی خانوم با سلیقه
دوست خوبم:اینسری بیا نصف نصف:)مرسی عزیزم فدات


آتوسا
ساعت16:20---9 ارديبهشت 1394
سلام فافا جون،دلمون تنگ شده بود واسه خودتو خاطره های قشنگت
مثل همیشه عالی بود،امیدوارم همیشه شاد باشید
دوست خوبم:به به ببین کی اومده اینجا منم دلم برات تنگ شده بود اخرم یه وبلاگ نزدی من بیام هی بخونم ببینم چه خبر:/


دریا
ساعت11:08---8 ارديبهشت 1394
اقایون کلا با زیاد حرف زدن خانوما انگار مشکل دارن.....پریروز مسعود شخصا با کمال احترام گفت دیگه بهت زنگ نمیزنم پای تلفن که شروع میکنی به حرف زدن دور موتور میره بالا وانمیسته خسته میشم ازبس گوشی میمونه دم گوشم

دوست خوبم:همسری به شوخی گفت به من جدی میگفت براشون پیامدهایی بد و هولناکی داشت:)دلشونم بخواد ما براشون حرف میزنیم ایــــــش:))


دریا
ساعت23:56---7 ارديبهشت 1394
عشقتون ابدیییی کادوهاتون هم مبالک نوش جونتون همه خوراکی ها عالی هستن کاملا مشخصه اصلنم دلم نخواست
دوست خوبم:مرسی عزیزم منم خودم هروقت وبلاگ هر کدوم از دوستام میرم از این خوراکی ها میزارن اصنم دلم نمیخواد مدیونی یک درصد فکر کنی دارم دروغ میگم:)


مریم
ساعت1:00---7 ارديبهشت 1394
سلاااااااام به روی ماهت
چه عجب دختر قدم رنجه کردی اومدی!
دیگه از وبلاگت ناامید شده بودم با خودم گفتم دیگه خبری ازش نیست
اما بعد از این مدت با یه پست طولانی دوباره امیدوارم کردی دختر
کادوهات خیلی قشنگ بود دست همسرتون درد نکنه
کادوهای خودت هم محشر بود دستت درد نکنه
دخترمون واقعا هنرمنده دلم از اون کیک پرتغالی خواست
عاشقونه هات ابدی دوست خوبم
دوست خوبم:به به جمع جیگرا جمه مریم خانووووم خوبی خانوم.دیگه گفتم بیام حسابی گردگیری کنم با یه پست طولانی کلی عکس:)مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه.نگو اینجوری با مظلومیت عذاب وجدان میگیرم:(


مرجان
ساعت18:01---6 ارديبهشت 1394
به به چه عجب فافا خانوم
از دست این باباها...
امیدوارم بابات بدون هیچ مشکل خاصی به ازدواجتون رضایت بدن
عشقتون همیشگی عزیزم
دوست خوبم:مرسی عزیزم ایشالا


مهدیه
ساعت23:40---5 ارديبهشت 1394
همش دارم برات کامنت میزارم همش بخاطر سرعت پایین نت میپره
فافای گلم مرسی بابت دل مهربونت مرسی برام دعا میکنی
باور کن منم با اینکه ندیدمت اما صمیمانه دوست دارم
و دوس دارم ی روزی همو ببینیمو کلی با هم بحرفیم
واااااییییییی فافا عکسااااتبا ذوق وشوق کودکانه هزار بار نگاشون کدم
اوووووووووووووووووف چیکنرو بگوووووووو
دوست خوبم:اینترنت نیس که حلزونه:)وای فکر کن همدیگرو ببینیم من که اولش خیلی خجالتم میاد:)قربون نگاه قشنگت دوست عزیزم بوووووس.چیکن دیدی کلا عروس خفنی هستم:) گفتم عکس بزارم اقایون داداشام در جریان باشن:)


مهدیه
ساعت21:10---5 ارديبهشت 1394
سلااااااااااااااااااااام عزیزم
یه عالمه برات نوشتم یهههو همش پرید
پ دوباره از اول مینویسم
واااااااااااای فافا خیلیییییی دلم برات تنگ شده بود
پستتو خوندمو لذت بردم عااالییی و پر از انرژی

ایشالا که پدرتم براحتی با ازدواجتون موافقت میکنه
منکه بیادتمو برات دعا میکنم
راستی ی خبر
دکترا قبول شدممممم
البته هنو مصاحبه مونده دعا کن برااااام خیلییییی استرس دارم
دعا کن تهران قبول شم ایشالا
اگه نامردی نکنن قبول میشم ایشالا
فافا کو ادامه مطلبت
منکه ندیدم
دوست خوبم:سلام دوست خوب فوق العاده خودم یعنی تو یکی از بهترین دوستامی مرسی عزیزم:-*وااااااااااااااااااااااااااااااای مبارکه باشه بیا بغلم ببینم خانووووووووم دکتر مصاحبه رو هم قبولی ایشالا برات دعا میکنم بابا خیلی زود اومدی من اول پست اوکی کردم بعد تا اومدم عکس بزارم شما اومدی فدا مدای زود اومدنت میگفتی گاوی گوسفندی میکشتم برات:)


همسري
ساعت20:25---5 ارديبهشت 1394

سلاااااام جيگر
الان اين رمان بود به اين طولاني شوخي مي كنم دستت درد نكنه عزيزم
فقط راجع به زود اومدنم بگم كه وظيفمه جدي ميگما كار خاصي نميكنم كه انقدر تشكر كردي ازم
خيلييييي بيشتر از جونم دوست دارم عشقممممم

نفسیم:سلام به روی ماهتبوسهببین همش اذیتم میکنی اصنم زیاد نبودگریهفدات بشم من مهربونبوسهمیدونم عزیزم وظیفته:)))اخیـــــــــش این به اونی که گفتی زیاد حرف میزنی دَر:))عاشقتم هوارتاااااااااااااااااااااااااا بووووووووووو**ووووووووووووووووووسبوسهبوسهبوسهبوسه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: